hayalperest2310 muzicelerim2 haciz koymuslar nereye borcunuz var benim de öyle olmuştu kyk borcundan benim 5 bindi bir markete gittim ortada kaldım 😂😂
derinmavi57 muzicelerim2 Aynı durum bende var borcumdan dolayı hesaplarım bloke ondan sizinde öyle olmuştur
denizalismom muzicelerim2 bi taksit vs varmıydı ödemesi geçen ? Veya talimat verdiğiniz bi ödeme. Ben mesela kredimi ödememi geç yaptığım böyle oluyordu birkaç saat sonra düzeliyordu. Hesap hareketlerine bakarsınız belli olur
muzicelerim2 Birdunyabircennetannesi hayır yok bisey alacağım zaman kartımdan dolayı ben alamıyorum kardeşime para atarım o alır
Arife-57 muzicelerim2 başka hesabınız var yüksek ihtimalle ondan böyle bi kere benimde böyle oldu hesaplarım kartların bölümüne girin ordan çılar ne olduğu
muzicelerim2 hayalperest2310 kartımın üzerindeki numaralar olan jelatini söküldü O yüzden direkt kart üzerinden bir şey alamıyorum ancak parayı birisine aktarırsam o bana alıyor
muzicelerim2 derinmavi57 Eskiden KYK borcum vardı Şu an ödendi gözüküyor ama haciz de gözüküyor Ne yapmam gerekiyor
muzicelerim2 Birdunyabircennetannesi okul döneminden KYK param vardı borç ödendi ama haciz şeklinde gözüküyor Ne yapmam gerekiyor
hayalperest2310 muzicelerim2 vergi dairesine git canım bilgilendirirler seni haciz var mı yok mu diye borç varsa borcunu ödüyorsun açıyorlar
nilgn muzicelerim2 borcum yok kağıdı alıp bankalara götürmen lazım diğer banka kartlarına da bloke gelmiştir