benbenimsenkimsin Doktor bana kist var sende dedi 4 cm bana mi foll ve duphaston hap verdi kullanıyorum regl 3 gün kaldı bugün test yaptım negatif çıktı
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala benbenimsenkimsin Bütün postların “gebelik var mı yok mu” diye. Bence bu kadar düşünme, stres yapma. Herşey olacağına varır. Allahım en hayırlı zamanda en hayırlısını verir. Hergnn test yaparak kendine eziyet etme
Winghshell benbenimsenkimsin Hiç çocuğun varmı canım yoksa ilk defami düşünüyorsun çocuk ne kadar zamandır deniyorsunuz
haticehuseyin benbenimsenkimsin Bende ayni durumdayım istiyoruz bekliyoruz hayırlısıyla olsun inşallah
benbenimsenkimsin NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yok bu ay ilk defa denedim kafama da hiç takmadım da negatif görünce üzülüyor insan
yodamom benbenimsenkimsin benim bebeğimde zor oldu 2. Olsun diye stres yapmam o yüzden artık. Olmuyorsa olmasın sanki hiç cocuğunuz mu yok.akışına bırakınca olur
haticehuseyin benbenimsenkimsin benim günümden önce pembemsi leke geldi test yaptım negatif ama hala olmuyorum ilk defa böyle oluyorum
derenay Bende aynı durumdayım ikinciyi deniyoruz olmuyor adetime dört gün var erken gebelik testi yaptım tutamadım kendimi yine negatif ovulasyon testide deniyorum değerlendiriyorum yok olmuyor
2124 benbenimsenkimsin İlk bebrğim tüp bebek 2 kere aşılama yaptrıdm tutmadı 5 sene sonra tup bebek tuttu yumurtam yoktu ilk denemede tutttu cok üzülyodum şimdi oğlum 3 yaşında bız nasıl olsa olmuyo dıye korunmasız birlkte olıyoduk süprz hamile kalmışım hiç olacağinı düşğnmedık ılkı zor olduğu içşn birde yumurta yoktu kı ben 10 gun gecıktı adetım ıhtımal veemıyorum test yapmıyorum havalardan gecıktı herhalde diye şimdı doğdu7 aylık oldu kızm Rabbime bin şükür Allah isterse hersey olur ona güven