14 aylık oğlum var doğduğundan beri tek bakıyorum sonuçta kimseye güvenip doğurmadım. Ne kendi annemden ne kayınvalidemden ne eşimden bir yardım gördüm kayınvalidem alt katımda bir tek çok sıkışınca bırakırım yarım saat bir saatliğine çünkü çocugumu bakınca ona minnet edicem zannediyor pek bakmak istemez. Eşim bir gece ağladıgında kalkıp bakmaz . Sarılık oldu aylarca meme reddi ile uğraştım neler çektim. Canı sağ olsun ama artık yetemiyorum ne yemek yiyor ne bensiz duruyor . Geçen ay doktora gittik cücük kadar kalmış bu çocuk dedi içim parçalandı. Her gün farklı çorba yemek yapıyorum zar zor yedirmeye calısıyorum bir bebek pilav makarna yemez mi onu bile yemiyor kan değeri yani hemoglobini 10 çıktı kansızlıktan yemiyormuş aylardır ne köfte ne balık ne tavuk ağzına sürmiyor tükendim ne yedireceğimi şaşırdım .. geçen ay antbytk kullandık şimdi yine öksürüyor balgam çıkartıcam diye kusuyor sabahtan beri yarım kase yoğurt yedi onu da kustu yetemiyorum artık ne kan değerleri düzeliyor ne iştahı kucağımda uyuyor mahvoldum ağlamaktan.