lasar Merhaba kızlar bebeğim 13 günlük çok sık kusan bi bebek değil bugün biraz vücudunu sildim ama sıcak suyla odamızda sıcaktı bi süre sonra kustu üşüttüğü içni mi olmuştur sizce normal bi durum mu
iremtknmz Normal bir durum fazla emmiş olabilir ya da emdikten hemen sonra yatırdıysanız sindiremediği için de kusabilir. Ağzından gaz çıkaramamıştır o yüzden kusmuştur vs vs. Üşüttüğünü düşünmüyorum içiniz rahat olsun 🥰