Bernauslu Kızlar kızımı sallamaktan ellerim dayanmıyor artık hamak almak istiyorum ama hangi modeller daha kullanışlı bilemedim. Kullananlar yardım edebilir mi ?
MuhammedAmine Bernauslu ben svava zıplayan hamak kullandım çok ta memnun kaldım 7. Ayında kendini atıyordu yere yatak koyuyordum ama daha fazla kullanamadım . Benim oğlum yerinde durmayan bir tip
Yavuzzeliha85 Bernauslu Hiç yatmıyo cnm boşuna alma derim bende aynı senin gibi sallamakdan muzdarip hamak aldım civilden 300 ₺ye yatmadı
Thanim Bernauslu bliss in hamağını almıştım tek uyuduğu yer 7 aylık oğlum hala orada uyuyor sığdığı zamana kadar kullanacağım inşallah :)
Nur1805 Bernauslu ben 9 hatta 10 aylık olana kadar kullandım ilk 4 ay çingene salıncagi kullandım sonra eşim arkadaşı ile beraber yaptı ahsaptan ama bu seferde sürekli orda sallıyorsun
Thanim Bernauslu https://www.civilim.com/bliss-b104-metal-standli-yatay-bebek-hamagi-mavi-mvi?gclid=EAIaIQobChMIhu-o9PPG5wIVEeR3Ch3LIQLSEAQYASABEgJRf_D_BwE bunu kullanıyoruz :)
Bernauslu Nur1805 evimde kuracak bir yer olsa ben de yapacağım cingene salıncağı şimdiden el kol dayanmıyor daha da kilo alacak ne yapacağımı şaşırdım.
Nur1805 Bernauslu salonun ortasına kurdum ben ev çok küçük kullanışsız oluyor ama çocuklu ev yapacak bir şey yok benimde biraz halim olacakki herşeye yetişeyim
Nur1805 Bernauslu o yüzden bence biraz bazı şeyleri gözden çıkarmak lazım salon vs gibi😂 koca ev çocuk yemek vs vs hepsi bizden geçiyor kendimizede bakmalıyız hem o yüzden boşverin ev kullanışsız olsun biraz
Ozican Bernauslu aldım 1 saat sonra iade ettim çığlıklar attı istemedi resmen bence önce deneyin öyle alın
Nur1805 Bernauslu ooo en zor zamanları sabaha kadar battaniyede sallardik biz duvardan duvarada hamam kurmuştuk onu daha çok sevmişti onda aglamamisti yani
SeymaAybilge Bizde elimizde sallıyorduk . Hamak aldık civilden bez olanlardan. İlk başta ağladı filan ama ısrarla kullandım alıştırdık. Şimdi hamakta uyuyor. Gayet memnunum. Beş aylığız su an aldığımızda da 40ı yeni çıkmıştı