selinkumsal10 Bebeğim günde üç dört kez kakasını yapıyor bi akrabam yediği boka gidiyor tarzında bi cümle kullandı kilo alamaz böyle dedi. Doğruluğu var mı böyle bir şeyin bana çok saçma geldi
beyzzsenturkk_ selinkumsal10 metabolizması hızlı çalıştığı icin kilo alımı yavas olabiliyor kızımda her yemekten sonra hemen tuvaletini yapar aslında çok çok yer ama hep tuvalete çıktığı icin kilosu artmaz/ görünmez.
aylss selinkumsal10 benim bebeğim günde 5 kez kaka yapıp alması gerekenden daha fazla kilo aldı bu ay. Çok fazla besliyormuşum meğer. Biraz azalttık kaka da azaldı