Tüm mamaları denemek zorunda kalan bir anne olarak aptamil en iyisi diyebilirim . Herkes gaz yapıyo dediği için en son aptamile şans verdim ama iyi ki vermişim gaz vs yspmadı ve bebeğim çok severek içiyor .yalnız prosyneosunu sevmedi bebeğim tadını beğenmedi sanırım normal düz aptamil kullanıyoruz