Kizlar 18 aylık erkek bebeğim var bir yaşından beri sürekli babasına düşkünlüğü var ama fazla abartılı sanki babası yanındayken asla yanıma gelmez önceden babasını az görüyor diye yorumluyordum 1 aya yakın babasıyla sürekli berbaer yani babasıyla yanyanalar yinede babasina duskun hallaaaaaaa ve beni sevmiyor mu diyorum artık yaaaa offff kendimi kotu hisediyorum