Kızlar bebeğim ayın 12 sinde 3 aylık oldu bugün sabah normal kakasını yaptı ama öğlene doğru yeşil sarı kaka yaptı ıslak mendil ile sildigimde oyun hamuru gibiydi şimdi yine yaptı sarı yeşil mukuslu kıvamda 2.5 aylıkken salya akması fazlalaştı bir kaç gündür eli ağzında hep ne bulsa ağzına sokmaya çalışıyor mememi ısırıyor az miktarda 3 kere felan arka arkaya olacak şekilde kustu ilkin ön sütüm mu fazla dedim çünkü meme reddi gibi bir şey yaşadık bende sütum azalınca sağım felan çok yapmıştım şimdi yine sağım yaptım az sağım yaptım sadece ön süt görmek için beklettim üstte kalan tortu daha çok yanlış bilmiyorsam sütun yağı o enfeksiyon yada diş olabilir mi cumaya randevum var ama yinede başına gelen varsa diye sormak istedim sadece anne sütü veriyorum neşesi yerinde