Merhaba.
40 günlük bebegim yaklaşık bir haftadır 60 cc ile değil 75 80 cc ile doyuyor.
Beslenme şekli şöyle, 3 saatte uyanıyorum ben yarım saat emziriyorum yarım saat gezdirip oyalıyorum sonra mama veriyorum yani 4 saat sonunda mama yemiş oluyo. Bazen 60la doyuyor bazen doymuyor 30 daha yapıyorum bazen tamamını bitiriyo bazen 10 cc iciyo bazen 20 iciyo değişiyor.
Fazla mı yiyo sizce çok kararsız kalıyorum kilolu olmasından korkuyorum