nesegul oğlum kuveze girmisti doğduğu gibi, o zaman probiyotik damla istediler ama isim vermediler. Biz de yeni doğan yoğun bakım hemşirenin sorduk nbl alabilirsiniz demişti, baya bir süre nbl kullandık biz 4 -5 aylik olana kadar kullandım hemen hemen. Biogaia da denedik ama ondan memnun kalmadım. Gaz için de nbl probiyotik+sap simplex ikilisini kullanınca rahatlamistik 😊