Arkadaşlar merhabalar, bebeğim 10,5 aylık ve doğumdan belli bir süre sonra yüzümde kuruluk ve pütürlüler başladı sanki bi alerjik durumum varmış gibi minik kabarcıklar ve kızarıklar var, özellikle çok hafif bir makyaj yaparsam temizlediğim halde bir gün sonraya çok kızarıp kabarıyor neyin sebep olduğunu anlayamıyorum, kullandığım yüz ürünlerin tamamı daha önceden kullandığım cildime bir zararı olmayan ürünlerdi lakin elimi hangisine atsam daha kötü oluyor yüzüm, forumda aktif biri değilim maalesef ama bir sorunum var ve buradan yardımcı olabilecek arkadaşlarımız olduğunu düşünüyorum. Kayseri’de önerebileceğiniz cildiye doktoru var mı 😢