1prensesannesi_28 Artık çok sıkıldım çalışmak para kazanmak istiyorum eve katkıda bulunmak istiyorum ama çocuğum küçük 1.5 yaşında bırakcak kimsemde yok uzak hepsi evden ne iş yapabilirim para kazanabilirm??
cLearQueen 1prensesannesi_28 ben de burda bekleyeyim bebegim 3 bucuk aylik ama evdeki adam biraz dusuncesiz o yuzden para kazanmam lazım
nur2705 1prensesannesi_28 daha önce çağrı merkezinde evden çalıştım. İmkanı yok çocukla çalışılmaz kartları ağır. Bu şekilde iş yok maalesef bende bekleyeyim belki fikir veren olur 🐱