Kızlar bi iki ay sonra taşınıyoruz ve ben nasıl alışıcam onu düşünüyorum farklı ev olunca tuhafıma gidiyor 🥹Kiralık bakıyoruz bu arada kendi evimiz değil.hadi bana olumlu şeyler söyleyin.eşimin ailesine çok yakındık burda ama şimdi 20 dk uzakta kalıcak kayınvalidemler😒çocuğu da istediğim zaman bırakıyordum şimdi zorlanır mıyım sizce 🤔