Kızım 11 aylık ve hamile olduğumu öğrendim. Doktor sütün tadı değişir emzirmeye devam et o kendi bırakır dedi. Ama ben bırakmasını bekledikçe daha çok emmeye başladı. Kafam çok şişti biri süte alıştır diyor biri haram diyo birileri çocuğa sağlıksız süt içiriyosun zararlı diyor. Psikolojim bozuldu kendimi çok suçlu hissediyorum. Kızıma da çok üzülüyorum. Bu durumu yaşayan var mı ?