elifozkan ilk 4 ay kullandık hoc bir sorun yaşamadım gaz vs yapmadı ama 4. Ay atağında biberonu reddetti sadece anne sütüyle devam ettim ikinci bebeğime hamileyim eğer yine sütüm az olursa Bebelac Gold kullanacağım Aptamil proseneo mu ne tam yazamamis olabilirim bir arkadasimda onu kullanıyor çok övdü ama ben denemedim