selam kızlar bugün ikinci ve son merak ettiğim sorum 6 ay 1 haftalık bebeğim var destekli oturtuyorum 4. ayın sonuna doğru başladım önce kucağımda sonra cansız destekli olarak ve süreyi giderek arttırdım. yattığında vücudunu kaldırmaya çalışıyor oturmak istediğini anlıyorum ama oturtunca da kendini geri atıp oturur gibi yayılıyor istemiyor bikaç dk duruyor normal mi hala desteksiz oturmaya geçemedik zaten