Kocannesi04 18 ay asilarini bazi durumlardan dolayi 21 aylikken yaptirdik pazartesi gunu yapildi, bugun carsamba kolunda asi yerinde kizariklik ve hafif siskinlik var basina gelen var mi acaba geciyor mu?
Azra00 Kocannesi04 bizde bexsore aşısı vurdurduk koldan yaptı eve bastır dedi aşı vurulunca bnde bastırdım ertesi gün kolu hafif sis ve kizarikti baya 3 gün geçti galiba ben bastırınca oldu çünkü önce asirlarda hiç sorun yasamamstk
Kocannesi04 deniz7416 1 ağızdan oldu opa sanirim, 1 sag 1 sol kol. Bizim kollardan bir tanesi hafif sisti ve kizardi
deniz7416 Kocannesi04 anladım, geçmiş olsun. Peki çok ağladı korktumu ben çok zor olacakmış gibi hissediyorum nerdeyse yaptirmayacak seviyedeyim o ağlamasına korkusuna nasıl dayanacagim
Kocannesi04 deniz7416 valla o an aglayanlar agliyor maalesef bizimkide aglayanlardan çok sıkı tutmamı istedi hemsire benden asilar bitince cabuk sakinlesiyorlar hemen ortami degistirince korkmayın o ana biraz katlanmak lazim sonra hemen normaline doner🙏🏻🙏🏻
deniz7416 Kocannesi04 inşallah öyle olur normalde çok aglak bir çocuk değil ya o aşı zamanlarindaki hali beni çok üzüyor bide ne zamandır asi olmadı iyice de büyüdü çok zor olacak
Kocannesi04 Dlkuzn evet bende alismistim bacaklara, kollardan yapinca heralde kilo mu ay olarak da 21 aylikken yapmak durumundaydik ondan mi acaba diye dusundum sormadim hemsireye ama