Irem22 Kızımın ağız kısmında yanak kısmında bu tarz şeyler cıktı ne olduğunu bilen var mı ? Doktora götürmem gerekir mi yoksa gecici birşeymidir ? https://hizliresim.com/zyvbkR
Esma60 Irem22 canim emiyorsa sutunden kaynakli tahris olabilir benim bebegimdede olmustu yada yenidogan döküntüsü
Limoneta Irem22 canım benim kızımda da oluyor diş döneminde olduğumuz için salyalalarımızdan böyle emzikte kullanıyors bide
SinanzehraNeva Irem22 bizim hep oluyo 15 -20 dk sonra geçiyo tahriş ten yada alerji oluyo bi kumaş yada dokunduğu her hangi bişey şuanda tüm vücudu öyle benim bebeğimin doktor dikkate alma dedi aradım fotoğraf attım
Irem22 Esma60 bu gün oldu o yüzden sormak istedim anne sütü alıyor yeni doğan da değil 4 ay 11 günlük
Irem22 SinanzehraNeva vücudun da yok bu gün başladı sadece salyası fazla akıyor elleri sürekli ağzında alerjikte olabilir belki ama teşekkür ederim içim rahatladı
YAMAN90 Irem22 canım diş dönemi belirtileri asitik salya yapıyor bunu normal sen olabildiğince kuru tut ıslak mendil kullanma bu arada yenidoğan hemşiresiyim☺️
Alperenin_Annesi43 Irem22 yok islak mendil kullanmayin temi z bi bez yada havlu kullanin ıslak mendil tahriş edebilir
Irem22 Alperenin_Annesi43 yok ıslak mendil kullanmıyorum genelde kendi mendiliyle ya da pamuk bezle siliyorum
Hazal89 Irem22 isiliğe benzettim bende benim bebeğimde yüzünü çok öpersek oluyor kaynatılmış su ile yüzünü yıkayabilir yada pamukla hafifçe silebilirsin
Irem22 Hazal89 insan dayanamıyor öpüyoruz babayla sanırım öpmemek daha iyi bu ara dediğiniz gibi ıslak havluyla sileyim
Hazal89 Irem22 evet bende dayanamıyorum ama canı acıyordur kafasını boynunu falan öpebilirsiniz arada bir minnak yanaklarını ☺️
Mucizemmmm Irem22 canm egzema bu yikatinca kurulnnca daha belli oluyo bi kaybolur bi cikar bnm oglumdada vardi doktor krem verdi