7 ay 10 günlük bebeğim var ne bulsa ağzına götürüyor bir sürü oyuncak aldım ona etkinlik yapmak istiyorum falan ama oynamıyor eline alıyor her seferinde hep ağzına koyuyor instagramda bu ayda ki bebeklerle etkinlikler yapıyorlar gelişimini destekleyici bende onlara özeniyorum alıyorum düzeneği kuruyorum pat ağzında bu normal mi yoksa arada bir de olsa oynaması mı gerekiyor