bı baskı var. Bugün doktora gittik dedim ki 1 doğumum 10 saatte oldu hocam bebeğim kolay oldu çok şükür normal doğumdu dedim, kaç kiloydu dedi Ben de dedim 2 kilo 800 gram dedim bu bebek biraz daha kilolu dedi yine normal doğuma engel değil dedi, 3 kilo 600 gram dedi Hanımlar buna fazla geldi bilmiyorum çok korkuyorum normal doğum yapmak istiyorum sizce sezaryene falan alınır mıyım? Doğum ne zaman olabilir dedim,genelde 1. Doğumla Ayninolur tarih dedi ama zor olabilir dedi. Bebeğim gerçekten çok mu kilolu Hanımlar 3 kilo 600 gram ama erkek bilmiyorum daha önceki evladım kızı olduğu için ve sizce normal doğumda çok mu zorlanırım sezeryan olmak hiç istemiyorum sizde durumlar nasıl 37+4′te kaç kilo oldunuz bebeğiniz yani lütfen yardım