Merhaba arkadaşlar. İki gündür devam eden emzirme problemi için bildiğim her seyi denedikten sonra sizin de deneyimlerinizi almak istiyorum. Bebeğim 10 günlük sezeryan doğdu doğumdan sonraki gün itibari ile minik minik emzirmeye başladım ek olarak da mama takviyesi ile besledim. Mamayı önce biberin ile sonra kaşık biberin ile verdim. Fakat meme ucu yaralari yüzünden internetten bir yoruma bakarak meme ucuna kantaron yagi surup strec koydum. Bundan sonra bebek emmekte zorlandı uçlar yumuşadı diye tutmakta zorlanıyor. Emziremedigim için göğüslerim de cok fazla sisti cok ağrı hissediyorum. Surekli sağmaya çalışıyorum fakat artık o kadar hassaslaştı ki dokunamiyorum nerdeyse. Sizin böyle deneyimleriniz ya da bu sorunu beraber çözdüğünüz onerebileceginiz bir emzirme danışmanı var mıdır?