061606 Merhaba kizlarrr 6 haftalık hamileyim sabahları deli gibi açıkiyorum ama kalkamıyorum birşey yemiyorum ama karnım çok aç oluyor bunun bebeğe bir zarari varmı acaba ilk zamanlarda
aslananne27 061606 ilk aylar için endişe etme senden çok beslenmıyor çok mınık daha ilk 3 ay kilo bile vermen normal ondan sonra 2. Trimester da iştah bi gelıyor 🤭😅😅tutabilene ask olsun
ikibaloglanannesi 061606 İlk 3 ay bebiş sizin kaninizdan besleniyor. 4.aydan sonra iştahınız geliyor.