Benim oğlum iki yaşında konuşmasında sıkıntı var diye ben kendim yaptırmak istedim işitme testini İstanbul ümraniye eğitim araştırma hastanesinde randevu verdiler.Oğlum gündüz uykusunu bıraktı, ben giderken uyutamayacağımı tahmin ediyordum ki öyle oldu uyutamadım.Bizim gittiğimiz hastanede ortodonti bölümü tek katlı ayrı binadaydı.Normal doktor odası gibi yan yana odalar var.sedyede çocuğu uyutmam için 15dk verdiler.Ama yan yana odalar olduğu için sürekli ses oluyordu.Yani öyle sessiz bir ortamda değildi.Çocugu uyutmaya başlamadan önce alnıma kulağının arkasına, ensesine krem gibi bir şey sürdü.O yüzden uyanık getirmemi istemişler.15dkda uyutamadığım için test yapılmadı