Aselinannesi0655 Kızlar 4:30 aylıkken tadımlara başladık şu an 5:30 aylık ve asla ağzını açmıyor kitliyor açken denedim tokken denedim yarı aç yarı tokken denedim ama asla ağzını açmıyor yani tadımlarda bile ağzını açmıyor
miniksercedefne Aselinannesi0655 henüz çok küçük benim kızım 8. Ayda alıştı. O da canı isterse beğendiği şeyleri yiyor
Aselinannesi0655 ilay-mom hazır degil belki ama mama da içmiyo doktor başla dedi asla taraftar degilim ama çarem kalmadı
Metehanduygu44 miniksercedefne 2 aydır ogretemedim ağzına ek gida girsin ogurmeye basliyo verdikçe hepsini kusuyo
anayimbencanim Resmen açmak istediğim post 4.5 aylıktan beri tadım yapıyoruz zateb kilosu az güzel güzel çorbalar yapıyorum asla ama asla ağzını açmıyor böyle boynu ensesi önlüğü heryerini batırıyor yine o ağız açılmıyor iştah sıfır nolcak böyle
denizyildizi_ anayimbencanim Blw yapmayi denediniz mi acaba? Kendi istedigi gibi kendi istediği miktarda yemek bebeklerin hoşuna gidiyor denemediyseniz tavsiye ederim evet biraz ortalık batıyor ama idare edilir
Aselinannesi0655 anayimbencanim çok üzülüyorum çok da zayıf benşm kızım. Bi kızım daha var asla tabak dolu mutfaga gitmedim biri çok iştahlı birş de oksijenle yaşıyo
miniksercedefne anayimbencanim zorlamıyorum yemeğini hazırlayıp bizle birlikte sofraya oturtuyorum istediği kafar yiyor. Yada yemiyor hiç
anayimbencanim denizyildizi_ ya sorun değil ortalık batsın ama 5.5 aylık henüz blw yiyemez diye düşünmüştüm
zeynakiz Ek gıda ve günlük yemek için paylaşımlar yapıyorum Instagram’dan takip edip destekleyebilir misiniz🥰 ireminnmutfagi