baharaykut Kızlar eşimin doğum günü yaklaşıyor ne alabilirim yardımcı olur musunuz erkeğe hediye bulmak çok zor 😄
MeteNaz baharaykut ben Mavi den şişme yelek aldım. 13 ocaktı doğum günü ☺️ sevgiliyken h&m den almıştım yine şişme yelek ancak kaybetmişti o zamandan bu zamana şiş e yeleği yoktu bende şişme yelek aldım çok güzel beğendi Kapüşonlu antrasit şişme yelek diye geçiyor bakmak isterseniz
NmalkoC baharaykut ben ilginç olarak köpük yapan tank almıştım çok sevinmişti arama geçmişinden baktım hangi markalara bakıyor diye o şekilde istediğini almıştım 🤣 araç yıkaması için istiyordu zaten gerçekten dediğiniz gibi erkeğe hediye bulmak cok zor o yüzden ihtiyacı olan birşeyib konusunu açıyorsa o şekilde alabilirsiniz
kurabiyevarsimitvar Ayakkabı aldım ben. Mont, sweat, pantolon, parfüm, saat seviyorsa saat, tesbih, cüzdan, gömlek, ceket, teknolojik şeyler seviyorsa onlarda düşünülebilir