ADLina Kızımda yaklaşık 3 haftadır balgamlı öksürük var doktora götürdüm kaç sefer ilaçlar havalar öksürük şurupları geçmiyor ne zaman geçecek artık cıldırmak üzereyim sizlerin varmı öneririsş