Deletedmom_289 Kızlar demin Google da bir yazı okudum Cumhurbaşkanı da pazartesi günü açıklama yapmıştı bu çocuk parası için nereye başvuru yapmam lazım bilen var mı
Deletedmom_289 Deletedmom_289 bu haberi ben Anadolu ajansından okudum da merak edenler bakabilir benim 2 tane çocuğum var aylık 1500 TL veriyormuş devlet
Bebeginibekkleyenn “Yeni doğacak ikinci ve sonraki çocuklar için hiçbir şart gözetmeksizin her ay annelerin hesaplarına yatıracağız. Bu müjdemizin de ailelerimize hayırlı uğurlu olmasını diliyorum.” 2025 Ocak ayı doğumdan sonrasını kapsıyor doğmuş çocukları kapsamıyor
Bebeginibekkleyenn beyzanuroz doğumda çok ciddi bı azalma olduğu için yeni evlenenlere yönelik yapıldı bu uygulama
beyzanuroz Bebeginibekkleyenn inşallah akılsız insanlar sırf para almak için çoğalıp sknti yaşatmazlar insanlara
hayalperest2310 beyzanuroz ya zaten o para neye yetecek ama kızıma kardeş istiyoruz bizde faydalanırız ne gelirse kar 😂😂
Bebeginibekkleyenn beyzanuroz 1.500 neye yeter 3 ay sonra bı bez parasına denk gelir Her gün zam olduğu için paranin önemi yok