biranne0 benim evimde doğalgaz yok. Marmarisin bi köyünde yaşıyoruz evimiz de hemen deniz kenarı tarafta kalıyor o yüzden kışın çok fazla soğuk oluyor.
Evimizde klima var sabah bebeğim uyanır uyanmaz çalışıyor gece biz yatınca kapanıyor ama kapandığı anda o sıcaklık gidiyor. Ama radyatörü bebeğimin odasına aldım. Klima gibi kapandığı anda sıcaklık gitmiyor. Kalıcı bir sıcaklık sağlıyor. Ve hızlı ısıtıyor. Mesela 1 saat sürmeden odayı sıcacık yapıyor.