Rumeysadgl 4 bucuk aylık bıngıldak kapanırmı 🥹 gelişimi kafa ölçüsü çok iyi nolur bilgisi olanlar yazsın
Ertugggg Rumeysadgl Erken bıngıldak kapanması bazen normal bazen iyi değil. En mantıklı kararı doktorunuz verir bir beyin cerrahine görünüm bence bir röntgen vs çekip bakabilir 4 ay çok küçük çünkü 7 8 aylık olsa neyse
Anneoglu_65_06 Rumeysadgl hiç canın sıkma cnm benim oğlum da 3 aylıkken kapandı şimdi 19 aylık hiç bir sorunumuz yok çok şükür kafa çevresi büyüyorsa kilo boy duzenliyse problem olmuyor
ffulya Rumeysadgl dr osman gönülal bıngıldak erken kapandıysa ama kafa büyümeye devam ediyorsa çapı normalse sıkıntı olmaz diyordu
Anneoglu_65_06 Ertugggg oluyurmuş bende 3. Çocuğumda öğrendim böyle bir şey olduğunu hata bıngıldak kapalı doğan bille var doktor her ay kilo boy baş çevresi düzenli ise problem olmaz dedi her ay ölçüm yaptık şuan 19 aylık çok şükür hiç bir sorunumuz yok
Ertugggg Anneoglu_65_06 Valla buna doktor karar verir benim oğlum anne karnında kapalı doğdu ameliyat oldu. Yani burda bir şey olmaz demek olmaz en iyisi doktorun muayene etmesi senin bebeğine bir şey olmamış aman onunkine de olmayacak diye bir şey yok
Anneoglu_65_06 Ertugggg tabi doktor bilecek farkındaysanız orda doktor bunu söyledi dedim burda kesin bir tanı koymadım daha önce başıma gelmiş bir şeyi söyledim