Of kizlar bugün dışarda isim vardı kardeşim kızıma bakmaya geldi o sırada ağladı diye (normalde emziriyorum zorunda kalınca mama veriyorum ) mama yapmıştı buraya kadar sıkınti yok . Eve geldim ev işi gücü derken banyoya girdim o sırada kalan mamayı atmamistim yani atmayı unuttum eşim cocuga bakıyordu bana sormadan kalan mamayı vermiş 5 saat oldu yapilali 😰 birşey olur mu cok korkuyorum ya ☹️