6 aylık mama sandalyesine oturtmaya başladım. Bizde hem chicco kademeli olandan var. Hem ebebekten aldığım pizza mama sandalyesi var. Açıkcası bence ebebekten aldığım daha iyi. Temizliği daha rahat ve aşırı yer kaplamıyor. Diğerini anneme verdim, oraya gittiğimizde onda yiyor. Ama hem yer kaplıyor (katlı olsada) hemde aşırı büyük. Evet, bazı özellikleri var ama gereksiz. En azından benim bebeğim için