Bebeğim dün ateşliydi. Ateşi düştü ama saatte bir öksürük, huzursuzluk, burunda hafif mukus devam ediyor. Hastalığı benden kaptı. Anne sütü alıyor. Annem çay kaşığının ucuyla soğan suyu versen iyi gelir antibiyotik görevi görür dedi. Sizce vermeli miyim? Bildiğim Kadarıyla soğan alerjik bir gıda değil