2 yıl 25 aylık 19 gündür uykular berbat emzik emiyordu ucunu kestim beğenmedi ağladı verdim kendisi verdi yine ağladı falan filan derken en sonunda vermedim arada sorun yok uyuyor sakin sakin yatırıyorum ama genel olarak çoğunlukla yatırmak uyutmak çok zor neredeyse 1 saat uğraşıyorum ben uyutmak için istediği tek ley kucağına al al kucağımda olduğu halde kucağına al uyumuyor gece sürekli uyanıyor ağlayarak babasının kolunu ısırdı az önce beni ısırmaya çalıştı bu normal mi psikolojik olabilir mi lütfen biri bir şey desin sakin kalabildiğimxe kalıyorum kalamazsam evet bağırıyorum pişman oluyorum ama iş işten geçiyor sizin çocuklar da böyle mi ben ne yapayım