Boğazlarım 2 gündür çok fena durumda dün ateşim 39.3e kadar yükseldi emzirdiğim için çok etkisiz bi antibiyotik verdiler onu kullanıyorum dünden beri ama daha kötü oluyor boğazım kendim bakınca görebiliyorum dün nokta nokta beyazlıklar vardı bugün bütün bademciklerim bembeyazdı. Sabah yine ateşim çıktı acile gittim penisilin vurulmasını istedim olmaz dedi ateş düşürücü serum taktı yolladı ama çok kötüyüm yutkunamıyorum konuşamıyorum bile 🥲 benzer durumu yaşayan oldu mu yapabileceğim bir şey var mı