Sorum başlıkta kızlar 2 yaşında ikizlerim var uykuya direnme geç uyuma veya uyumama, erken uyanma gibi problemleri var. Biraz fazla yıprandım ogle uykusunu kesmek için erken gibi geliyor bende onlara direnç gösterip sürece istikrarla devam mı etmeyelim yoksa salmalimiyim bu Bi dönem mi ?