Arkadaşlar kesin doktora götürün çoçuğunuzu ben kendi yiğenimden biliyorum. Ne zaman ağzı koksa hemen doktora götürüyorlar ve doktor direk boğaz enfeksiyonu olmuş iyimi erkenden getirmişsiniz diyor. Bi kaç kez daha koktu gene hemen götürdüler ve yine aynı şeyleri söyledi. Antibiyotik yazıyor ama çoçuk kötü oluyor tabi ateşte yapıyor arada. İhmal etmeyin derim gidin hemen