Selam kızlar, bebeğim 21 aylık 100 den fazla kelimesi var fakat henüz tam olarak cümle kuramıyor basitler dışında
Anne su ver
Anne al
Anne gel
Baba git
Ayakkabı giy
Yemek istiyorum gibi gibi kuruyor
Ama çok daha iyi konuşan nezaket kurallarını söyleyen çocuklar var. Dil gelişimi için neler yapabilirim? Erken mi? Ne zaman tam olarak bizimle iletişime geçer ?