Yorgunanne07 bende önce üşür diye korkuyodm ama artık 6 aydır falan cıkarıyorum canım cokta sıcacık oluyor sabah ayakları kendimi düsünüyorum ben asla corapla yatamam daralırım helede bebeklerin gece hiç yatmaması gerekiyomuş coraplı sebeplerini bir doktor acıklamıştı