Benim bebeğim de 4,5 aylık aynı şekilde kucakta yatar pozisyonda durmuyor illa kendini kaldıracak. Ben bunu dünyayı merak etmesine bağlıyorum. Eli ayağı da hiç durmuyor ya biberona vuruyor ya benim ağzıma vuruyor ayak sürekli tekme atıyor. İnternette neye baksanız otizm belirtisi diyor. O yüzden içinizi ferah tutun çoğu çocuk böyle. Ben de her ne kadar bu tık almak için otizm belirtisi uyduranlara kanmayacağım desem de içim rahat etmedi çok detaylı olmasa da araştırdım. Otizmin en büyük belirtisinin göz teması kurmama olduğu söyleniyor. İçimizi ferah tutup izlenme almak için annelik duygularımızı sömürenlere kanmamak gerekiyor.