Erkal olabilir mi böyle bir şey sizce? Hiç inandırıcı değil ve hatta defaatle bunu savunmak çok komik.
Her şeyin bir sınırı vardır ve çocuklar sınırları zorlamayı severler. Son raddeye gelen hiçbir annenin, çocuğunun göz hizasına inip “etme yavrum, yapma yavrum, canım çocuğum atma kendini yerlere, vurma kendini duvarlara” diyerek çırpınacağını düşünmüyorum :)
Tabii ki bu şiddet eğilimi göstermekle karıştırılmasın. Keskin hayırları destekliyorum. Sınırların zorlandığını çocuk bilmeli. Yoksa çocuklar gerçekten büyüdüklerinde çok zorlanırlar. Gerçek hayatta kimse göz teması kurarak, meditasyon yapar şekilde konuşmayacak onlarla :)