1 yaşında kızımı 10 aylıkken işe başladığım için mecburen kayınvalideme bıraktım. Sağolsun bakıyor görümcemin 10 yaşında oğlu var onada bakıyor hep o bakmış. Bu aralar kızım 1 yaş atağından sanırım yemiyor uyumuyor beni istemiyor. Bugün öğle arası işten geldim kayınvalidemden bana gelmiyor aldım neyse zorla
kayınvalidem de diyor ki : hıhıhıhıhı ben demiştim size istemiyecek biraz daha büyüsün yüzünüze kapıları kapıtıcak abisi(görümcemi oğlu) de öyle yapıyordu.
Bende dedim: öyle yaparsa görücek 3 yaşında kreş yollarını
Kızıma benden çok anne olmaya çalışıyor sinirimden ölüyorum. İlerde kızım ona gerçekten çok alışıp beni istememezlik yapar mı acaba