Kızlar çok kötüyüm çocuğumun parmaklarini sıkıştırdım yanlisikla elinden tuttum yürüyorduk kapıyı kapaticaktim bianda parmaklarını kapı arasına sokmuş görmedim bende kapatmaya çalıştım engeli farkettim ağlamaya başladı o ağladı ben ağladım 😭çok ağladı şuan parmaklarını rahat hareket ettiriyor eşim isten gelince goturucez acaba sıkıntı olmuşmudur ? Çatlak vs