zeynepgzn Kızlar bebeğim 10gunluk 3 gündür gözünde çapaklanma falam oluyo baya dün Dr goturdum ilaç vermedi ılık su ile sil hep dedi dünden beri siliuom ama azalma hiç olmadı başka kendi sutumlede temizliyorum başka iyi gelecek bişey varmı acaba
anneann sudenurmustafa zeynepgzn Merhaba aynı sorunu yaşadık doktorum çayla gözünü sil ama aynı bezi tekrar gözüne sürme demişti ve bize Damla verdi Bir hafta 10 gün civarında iyileşti sürekli sürekli silin gözünde çapak kalmasın hiç silerken bezi katlayarak da silmeyin bir bezi bir kez kullanın
canmanayvesuyu zeynepgzn yeşil akıntı varsa antibiyotikli göz damlası kullanmanız gerek bebeklerde görülen bi sorun gözyaşı kanalı tıkanıklığı ilerleyen aylarda kendiliğinden geçiyor bi de masaj yapabilirsiniz Google yazın gözyaşı kanalı masajı diye
Gul-42 zeynepgzn gözyaşı kanalı tıkalıdır masaj onermesı lazım benım oglumun tek gozu acılmadı amelıyat oldu
1zeynosileannis zeynepgzn gözyaşı kanalı tıkanıklığıdır benim bebeğimin 2 yaşına kadar devam etti operasyonls açtılar. Bol bol masaj öneriliyor
maitea Bizimde vardı hala var 15 aydayız operasyon oldu hala acılmadı 2.olacak şimdi. Yemizleme pamugunu ılık su ile ıslatıp silebilirsiniz. Sonra atın yeniden kullanmayın. Medical pediatrik eye care göz mendilleri vsr ama cok pahalı düşünürseniz.
balyanakannesi_ zeynepgzn göz yaşı kanalının tıkanıklığından kaynaklanıyor. Benim bebeğimin de iki gözünde de vardı masajla ve sürekli temizlemeyle sağ gözünde ki gitti sadece sol kaldı doktor masajı günde üç kez 10 set halinde önerdi zamanla geçer denildi yaşına kadar geçmezse ameliyat olmaları gerekiyor çünkü bu sefer kemikleşme başlayınca daha da zorlaşıyor süreç
eyberenimo Bizde aynı sorunu yaşadık geçmeyince damla verdi öyle geçti arada göz pinarlarina hafif bastırarak masaj yapın gözyaşı kanalı tıkanıklığı yapar