Selam değerli anneler. Bebeğime 1 aydan fazla ek gıda veriyorum (şu an 6.5) aylık. Hep çatal ezip veriyorum ve çoğu şey denedik. Hepsi doktorla ilerliyoruz. Benim sorun şu: çiğ meyve veya sebze (salatalık zeytin şu an sezon değil ama 2-3 ay sonra olur) nasıl vermeye başlıyorsunuz. 2 bebeğim maşallah iştahlı ama kızma korkarak hiç bir şey vermiyordum oyuzden şu an hiç meyve yemez ikinci ile aynı hata istemiyorum.