Kızlar selam sütümü saparak besliyorum kızımı, 1 aylık oldu hala ememiyor. Artık kablolu beni çok oyalıyor babeo gibi bir marka var onu almayı düşünüyorum kullanan varmı ? Başka marka kullanıyorsanız onu da öneriniz ve kullanım açısından fikirlerinizi bekliyorum.