kibritci_kiz Şu şekil sarı saçlı doğdu. Büyüdükçe rengi açılır mı kapanır mı ? Bebeği böyle olan tecrübeli anneler merakımı giderir misiniz 😁
anneann kibritci_kiz maşallah inşallah değişmez saçları çok güzel… Gorumcemin çocuğu sarı saçlı doğmuştu 1 yaşına kadar da sariydi saçını kestirdi çocuğun saçı siyaha döndü
50krsvertirreekk kibritci_kiz bebişim saçları sizin bebişinizden daha açıktı şuan 6 ay 12 günlük biraz koyulaştı sadece 😂
Dedektifgadget kibritci_kiz benim kızımın da böyleydi hala kumral sarı gibi 😅 eşin sarışın değil miydi ona çekmiştir belki 😍😍 maşallah sübhanallah adı ne oldu ?
bebeklihayatt137_ %99 koyulaşır etrafımda tanidiklarin kucukluk fotograflarini goruyorm sapsarı hatta sizin bebişten bile sarılar ama suan 19 20yasinda saclari siyah
kibritci_kiz Dedektifgadget teşekkür ederiz canım benim 💕 yok eşim sarışın değil ama kardeşi sarışın, ailesinde sarışın çok var. Adı Mehmet Emin oldu ☺️
Meri-Mel kibritci_kiz Yaaaaaa maşallah sübhanallah barekallah ❤️ Hayırlı uğurlu olsun insAllah canım gözünüz aydın daha da rengi açılacak ♥️💓
Dedektifgadget kibritci_kiz maşallah sübhanallah canım 😍 evet benim eşimin kardeşleri yeğenleri de sarı benim kardeşlerim de kumral ortaya karışık 😅😍
Meri-Mel kibritci_kiz Ben sarışınım sayılır yani eşim de öyle beyaz tenli hatta bebek iken sarı imiş saçlar kızımız kapkara doğdu şimdi tam bir pamuk açıldı saçlar da teni de ❤️♥️
kibritci_kiz Dedektifgadget genlerde varsa oluyo işte ama insan şaşırıyor tabi, ben şaşırdım yani benden nasıl sarı çocuk çıktı diye hahaha😂
dmtsmnmrlp Sapsarı bir bebem vardı döküldü o pamuk saçları şimdi çıkanlar kahve ama yine açık tonlarda