Hanımlar adetime bir hafta varken test yaptım negatifti, uyku hali ve yorgunluk var kasık ağrılarım var, kalçamda bile hafif kramplar var tekrar bir test yapacak olursam ne zaman yapmalıyım, belirtiler erken mi sizce şu an bir uygulamada 5 diğerinde 3 gün var diyor adetime