Merhabalar bebeğim 14 aylık iştahı yok dişlerden olabilir ama normalde de öyle herşeyi yiyen bir bebek değil çok seçici ve kilo alımı neredeyse kaç aydır yok hasta oldu zayıfladı bile sizin kullandığınız ek takviye var mı balık yağı yada propolis önerir misiniz acaba