hilal3x hipp organik combiotik öneririm doğduğundan berı berıyorum sımdı 9 aylık oğlum aşırı şekeri yok kabız yapmadı bizi hiç kusmadı doğduğundan beri bazı mamalar sadece boş şişkinlik yapıyor kilo yanı o kadar çok sekerlı olmasından kaynaklı ben çok memnunum twbsıhe ederim